^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
***yuuki chibi***

خخخخخ اینا رو من که از خنده مردم

امی:میگما چه اهنگ قشنگی...ا ه ه ه دیگه نمیتونم تحمل کنم...

شدو:هان؟...امی؟؟؟؟...

رژ:...اه راست میگه خیلی باحاله ...حالا بیا وسط^0^

شدو:هان؟...اووووووخ...خجالت بکشین

من در حالی که دارم نگاهشون میکنم=



نظرات شما عزیزان:

miss negin
ساعت23:49---31 شهريور 1394
خخخخخ شدو محکم تر خودتو بزن خخ
خخخخخخ اره محکم تر محکم تر باید سرت گود بشه خخخخخخ^0^


LILY
ساعت10:30---22 شهريور 1394
اااپپپپممممممم
با مخ اومدن^0^


گوئن
ساعت13:15---19 شهريور 1394
خیلی باحاله
خخخخخخ اره^0^


HUNTRESS
ساعت12:58---19 شهريور 1394

^________________^


LILY
ساعت11:04---19 شهريور 1394
خخخخخخخخخخخخخخخ
دیوانه شدن خخخخخخ.....طفلک شدو......خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. پنج شنبه 19 شهريور 1394 . 1:43 .(BY*یوکی نازه)
^_^دنیای کوچیک سونیکی ها^_^
ABOUT

سلام به وب سونیکی من خوش اومدین ^_^من یوکی هستم و عاشق سونیکی ها و دوست دارم شما لحظات خوبی رو در این وب داشته باشین^_^ من دوست دارم شما از این وب حمایت کنین^_^لطفا نظر یادتون نره و لطفا از همه ی مطالب دیدن کنید^_^خب من دیگه حرفی ندارم ...بای.............^_^
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: